vineri, 6 septembrie 2013

Saltea de 30 cm - tot ce vrei de la o saltea ortopedica

            De curand am vazut intr-un magazin de profil din Bucuresti  un tip de saltea foarte inalta. Fiind o persoana foarte curioasa din fire,  am intrat in discutie cu agentul comercial de la acel magazin, si am cerut cateva informatii suplimentare legate de acest tip de saltea.
            Fiind un tip sociabil,  Dragos, agentul comercial m-a sfatuit ca daca vreau o saltea intr-adevar buna, confortabila si rezistenta in acelas timp, aceasta ar fi alegerea perfecta. Mi-a explicat si de ce: in primul rand, plasa de arcuri tip Hercule este tratata la curenti de inalta frecventa, crescand astfel rezistenta arcurilor, facandu-le in acelas timp mai durabile; in al doilea rand,este vorba de fasiile de spuma poliuretanica, amplasate dupa fiecare rand de arcuri; aceasta spuma are o densitate de 28, ce reduce indicele de elasticitate.
          Pentru a asigura nedeformarea saltelei, aceasta are dispus pe laturile sale, un strat de spuma poliuretanica de inalta densitate, ‘’Sistem Box’’ cum spune Dragos, si  o rama de otel carbon cu grosimea de 3,5 mm.
          L-am intrebat totusi ce mai are aceasta saltea in interiorul ei, de o face atat de inalta (avea 30 cm inaltime). Agentul mi-a spus ca pe langa acele arcuri, mai exista pe ambele fete cate un strat de TNT, unul de pasla si cel mai important,  cate un strat de spuma poliureatanica, cu grosimea de 6 cm, ce asigura un grad ridicat de confort. Practic salteaua este atat de groasa in primul rand datorita acelor 12 cm de spuma, special introdusa pentru a oferii un grad de onfort cat mai ridicat celor care o folosesc.

          Dupa ce l-am mai intrebat cateva lucruri legate de livrare si modalitatile de plata, am plecat promitandu-i lui Dragos ca voi reveni sa cumpar o astfel de saltea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu